Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vyrazila jste na čtenáře trochu moc "zhurta". Kdybyste svůj úvodní a zbytečně dlouhý úplně první blog rozdělila na 3 nebo 4 samostatné díly, možná by vám věnovali více pozornosti..!!

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, je dlouhý. Je to téma, které se těžko pojímá. Vysvětlit celý příběh je dlouhé (a nikdy to nejde naprosto), ale byla pro mě důležitá ta ucelenost tématu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Jmenuji se Emma, vystudovala jsem obor Translatologie na UK v Praze a podařilo se mi splnit si svůj sen a získat místo tlumočnice v evropských institucích. Dlouhodobě bojuji se zdravotními problémy (byla mi diagnostikována endometrióza a adenomyóza), od ženských potíží po potravinové intolerance. Rozhodla jsem se vyzbrojit řadou informací (převážně ze zahraničních zdrojů) a o informace a svou osobní cestu se podělit. Pokud vás zajímá alternativní přístup k ženskému zdraví (a zdraví obecně), výživa, sport, či meditace, jsem tu pro vás. Recepty  a zajímavosti o potravinách zveřejňuji na svém osobním blogu Good Vibes Huntress. Příjemné čtení!

Seznam rubrik