Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Až na žlbebt o detoxi(fi)kaci, která je nesmysl sám o sobě, pokud nejste na smrt nemocní se selháním metabolismu, je to nabité užitečnými informacemi.

0 0
možnosti
AJ

Chci Vám jenom sdělit, že endimetrióza je léčitelná, operece není potřeba, zapátrejte po internetu. Aleš

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za informaci. Mám o tom načtených několik knížek a píšu k tomu blog. Projevy jsou velmi dobře "léčitelné", ale ložiska endometriální tkáně z dutiny břišní jen tak sama od sebe zmizet nedokážou a musí se vyoperovat.

S operacemi je to ale obecně dost velký problém, neprovádí se tak kvalitně, jak by bylo potřeba.

Doufám, že se o tom časem bude více mluvit a ženy se budou samy stále více informovat.

2 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2031x
Jmenuji se Emma, vystudovala jsem obor Translatologie na UK v Praze a podařilo se mi splnit si svůj sen a získat místo tlumočnice v evropských institucích. Dlouhodobě bojuji se zdravotními problémy (byla mi diagnostikována endometrióza a adenomyóza), od ženských potíží po potravinové intolerance. Rozhodla jsem se vyzbrojit řadou informací (převážně ze zahraničních zdrojů) a o informace a svou osobní cestu se podělit. Pokud vás zajímá alternativní přístup k ženskému zdraví (a zdraví obecně), výživa, sport, či meditace, jsem tu pro vás. Recepty  a zajímavosti o potravinách zveřejňuji na svém osobním blogu Good Vibes Huntress. Příjemné čtení!

Seznam rubrik